מבחן תאוצה מעמידה למאה קמ"ש, בו בחנו את כל אחת מהמכוניות בנפרד, והמבחן השני שלנו היה מבחן Drag racing בו זינקו כל המכוניות יחד למרחק של 400 מטרים בה ראינו מי חצתה ראשונה את קו הגמר, מי שנייה, ומי אחרונה.
במקום השלישי סיימה יונדאי i10 אשר הוכיחה שוב שתיבת הילוכים רובוטית חד מצמדית, מתקדמת ככל שתהיה, אינה נעימה בפעולתה, ואיטית יותר מכל תיבות ההילוכים האחרות. במקום השני סיימה קיה פיקנטו עם תיבת הילוכים אוטומטית, אשר הציגה ביצועים טובים יותר עם העברת הילוכים מורגשת. במקום הראשון שברולט ספארק, החזקה ביותר בחבורה, אשר יחד עם תיבת הילוכים רציפה סיפקה תאוצה מהירה וחלקה, וגם לא מעט הנאה מנהיגה.