דברו איתנו
התחברות
magnifying glass
תוצאות עבור:
לכל התוצאות
הנבחרת של שברולט

אני מסכים/מה לקבל הטבות, מידע שיווקי ודברי פרסומת
success icon
תודה, נהיה איתך בקשר ממש בקרוב
יש להזין את כל השדות
שאלות ותשובות
מרכזי שירות
פחחיות
שירות לקוחות
העלנו אתר חדש ומתקדם. האתר נמצא בתקופת הרצה ייתכנו אי דיוקים, ליקויים ותקלות. אנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית. במידה שמצאתם ליקויים או טעות באתר – נשמח להערותיכם בצ'ט באתר
שאלות נפוצות
מידע כללי

שברולט כאן בשבילך

כל מה שצריך לדעת במקום אחד

CERTIFIED היא חברה בינלאומית למכירת רכב יד שנייה המחוללת מהפכה של ממש בתחום רכבי היד שניה. ב-CERTIFIED תוכלו לרכוש מכונית מבעלות פרטית עם אחריות מבית היבואן UMI. מנעד הרכבים שיעמוד לרשותכם כולל כמובן את מותגי הבית של הקבוצה: קאדילק, שברולט ואיסוזו, וגם מגוון כלי רכב ממותגים מובילים כמו קיה, סקודה, סיאט, מאזדה ועוד ועוד ועוד..

UMI היא היבואנית הרשמית והמשווקת הבלעדית של רכבי שברולט, קאדילק ואיסוזו. לרשת 14 אולמות תצוגה ו-35 מרכזי שירות מורשים בפריסה ארצית. ייצוג 3 המותגים מאפשר לחברה לתת מענה מיטבי לכל צרכי הלקוח, כולל מסלולי מימון בהתאמה אישית וטרייד אין בתנאים מועדפים. *

"דגמי שברולט וקאדילק: אחריות יצרן ניתנת לרכב חדש לתקופה של שלוש שנים או 100,000 ק""מ – לפי הקודם מבניהם. האחריות למצבר הינה לשנתיים או 100,000 ק""מ – לפי הקודם מבניהם. תנאי האחריות מפורטים בכתב האחריות שנמסר עם הרכב. איסוזו דימקס משנת דגם 2017 ומעלה (מנוע 1.9): אחריות יצרן ניתנת לרכב חדש לתקופה של של חמש שנים או 120,000 ק""מ - לפי הקודם מבניהם. האחריות למצבר הינה לשנתיים או 100,000 ק""מ - לפי הקודם מבניהם. תנאי האחריות מפורטים בכתב האחריות שנמסר עם הרכב."

תוכנית התחזוקה הייעודית לדגם הרכב שברשותך מופיעה בחוברת השירות וכתב האחריות שבתא הכפפות. במידת הנדרש ניתן לפנות למרכז תקשורת לקוחות (03-9534455)

ברכבך קיימת מערכת המנטרת באופן קבוע את אורך חיי שמן המנוע ומתריעה בבוא העת על הצורך בהחלפת שמן המנוע והמסנן. הניטור מתבסס על המידע שהצטבר במערכת אודות תנאי הנסיעה הייעודיים של כל רכב. במידה והמערכת מתריעה על הצורך בהחלפת שמן המנוע והמסנן לפני הגעת הרכב לביצוע הטיפול התקופתי, יש לפנות למרכז השרות להחלפתם, לא יאוחר מ- 1,000 ק"מ מרגע הופעת ההודעה.

על הצמיגים ברכב חלה אחריות נפרדת מטעם היבואן הצמיגים והשרות ניתן בתקריות הפרוסות ברחבי הארץ.

לחץ האוויר הנכון לצמיגים המותקנים ברכבך מוצג בדופן דלת הנהג על גבי מדבקה. בנוסף, המידע מופיע בספר הנהג.

דו"ח היסטוריית הטיפולים והתיקונים שבוצעו במרכזי השרות של UMI יינתן לבעל הרכב הרשום ברישיון הרכב בלבד. לקבלת הדוח יש לפנות בטלפון 03-9534455 שלוחה 0, או באמצעות הצ'אט בתחתית המסך בצרוף צילום רישיון רכב.

"לעתים מעודכן באתר היצרן ליקוי ברכב ששווק על ידו, המחייב אותו לזמן את הרכב לתיקון יזום במוסך הרשת של היבואן. תיקון הליקוי אינו כרוך בתשלום. ע""פ חוק, במקרה של קריאה חוזרת המוגדרת בטיחותית, חובה על בעל הרכב להביא את רכבו לתיקון תוך שישה חודשים מיום קבלת ההודעה, במידה ולא יופיע לתיקון הנדרש, לא יחודש רישיון הרכב ולא תתאפשר העברת בעלות. לבדיקה האם קיימת קריאה חוזרת לביצוע ברכבך  - היכנס לקישור

ספר הרכב המלא של רכבך מופיע ביישומון (אפליקציית) UMI הניתנת להורדה ללא תשלום בחנות האפליקציות במכשיר טלפון נייד.

ניתן לפנות לחנויות החלפים הבאות: תל אביב03-6235500, חיפה 04-8415055

לרשימת מרכזי השרות המורשים של חברתנו בפריסה ארצית- לחץ כאן