דברו איתנו
איזור אישי
magnifying glass
תוצאות עבור:
לכל התוצאות
הנבחרת של שברולט

אני מסכים/מה לקבל הטבות, מידע שיווקי ודברי פרסומת
success icon
תודה, נהיה איתך בקשר ממש בקרוב
יש להזין את כל השדות
שתף באמצעות

Heritage

הצצה קטנה לדגמים נבחרים מההיסטוריה העשירה של שברולט. את המכוניות אפשר למצוא במוזיאון המורשת של GM, ואפשר לראות שם דגמי קונספט, רכבים עם ביצועים חד פעמיים והתקדמות טכנולוגית משמעותית ממוצר למוצר. האוסף מורכב מכ-600 דגמים שונים המציגים את מכלול הערכים וההיסטוריה העשירה של המותג.
1932 Chevrolet Deluxe
כאשר חשפה שברולט את דגמי 1932 שלה, היא קראה להם "השווי האמריקאי הגדול". יכולות הכביש והעמידות שלהם מרשימות היום כפי שעשו כשהמכוניות היו חדשות. דגמי שברולט מתחילת שנות ה-30 השתמשו הן בשם והן בזיהוי דגם אלפא-נומרי. דגמי משנת 1932 זוהו כ-Confederate או סדרה BA. עם זאת, המיקוד של שברולט לא היה בשמות, אלא בהכרה שלה בכך שמנוע שישה צילינדרים היה נחשק מאוד בשל העצמה הגמישה של המנוע שהפחיתה את הצורך בהעברת הילוכים. שברולט השלימה את התמונה על ידי הוספת תיבת הילוכים סינכרונית, בלמים מכניים לכל ארבעת הגלגלים, אפשרות לגלישה חופשית (freewheel), גל ארכובה עם איזון נגדי להפחתת רעידות, קרבורטור מעל לסעפת היניקה לביצועי מנוע טובים יותר, ושלדה מחוזקת באמצעות חמש קורות רוחב להגברת החוזק – כולם מאפיינים שהיו זמינים באותה עת בעיקר במכוניות יקרות יותר. למרות שנה לא טובה, שברולט ייצרה את המכונית שנחשבת בעיני רבים לאחד מהדגמים הטובים ביותר אי פעם של שברולט, ה-Confederate Roadster. במקום לבצע תכנון מחדש מרחיק לכת של דגם 1931 שלה, התמקדה שברולט בשיפורים במנוע ובעיצוב, וביצעה בסך הכול 117 כאלה. בין השיפורים החשובים ביותר הייתה תיבת ההילוכים הסינכרונית, שאפשרה החלפת הילוכים קלה יותר על ידי התאמת המהירות של גלגלי השיניים לפני שילובם. השיווק של המכוניות החדשות הללו שיקף את הלך הרוח של התקופה, והציע בדיקה וכוונון חינם אחרי 500 מייל (800 ק"מ), בדיקה חינם כל 1,000 מייל (1,600 ק"מ) והחלפת חלקים ללא תשלום. המכונית המופיעה בתמונה היא דגם מייצור מוקדם, כפי שניתן לראות הודות לצמד גלגלי החילוף המותקנים בצידי המכונית. היא גם כוללת מספר לא קטן של תוספות אופציונליות פופולריות. מנוע: 60 כ"ס, נפח 194 אינץ' מעוקב (3.2 ליטר), 6 צילינדרים מחיר בסיסי: 485 דולר
1957 Chevrolet Bel Air Convertible
בשנת 1957, הכריזה מודעה כפולת עמודים במגזין שברולט כי "שבי מכניסה את הנהימה לביצועים". בל אייר קבריולה זו, עם מנוע ה-V8 "Small Block" האופציונלי בנפח 283 אינץ' מעוקב (4.6 ליטר) עם 2 קרבורטורים בעלי 4 לועות ו-245 כ"ס, בהחלט קיימה את ההבטחה שהופיעה במודעה. עם השנים הפכה המכונית הפופולרית הזאת לאחת ממכוניות האספנות הנחשקות ביותר של התקופה, ולאייקון של דור שלם. שברולט ייצרה 47,000 יחידות של הבל אייר קבריולה בשנת הדגם (1957), אך רק מעטות מאוד מהן היו מצוידות ברמה מפוארת כל כך, עם אופציות ואביזרים שהותקנו במפעל או על ידי סוכנויות המכירה, כמו הרכב בתמונה. מכונית זו, שזכתה בתואר הכבוד הגבוה ביותר של ה-Antique Automobile Club of America (מועדון הרכב העתיק של אמריקה), יוצרה במקור במפעל ההרכבה של GM בלוס אנג'לס, קליפורניה. בסיס גלגלים: 115 אינץ' (292 ס"מ) משקל: 3,405 ליברות (1,544 ק"ג) מנוע: 283 אינץ' מעוקב (4.6 ליטר), V8 עם גל זיזים עילי, 245 כ"ס מחיר בסיסי: 2,611 דולר
1969 Chevrolet Camaro SS
עם שילוב הצבעים המרשים של לבן וכתום, הקמארו SS/RS משנת 1969 הפכה לאחת ממכוניות מכתיבות הקצב הפופולריות ביותר ב"אינדי" בכל הזמנים. המכונית הספציפית הזו, שנמצאת באוסף של GM, לא שימשה בפועל כמכתיבת קצב במרוץ, אך מהווה העתק מדויק של זאת שכן. היא אחת מתוך 3,675 מכוניות מדגם Z11 שיוצרו על ידי שברולט.
1972 Chevrolet Suburban
זוהי גרסת Custom Deluxe C20 (3/4 טון) של השברולט סוברבן. היא יוצאת דופן בכך שהיא מצוידת בתיבת הילוכים ידנית בעלת ארבעה הילוכים (אופציה בתוספת של 190 דולר). השברולט סוברבן הייתה מצוידת גם בשלוש דלתות צד בלבד, ללא דלת אחורית בצד הנהג. היא הייתה זמינה עם צמד דלתות עורפיות או דלת עורפית מפוצלת. חבילת Custom Deluxe הוסיפה מצית סיגריות, תאורת תקרה המופעלת על ידי הדלתות וחיפויים מבריקים על הדלתות וסביב החלונות. שברולט מכרה 845,000 יחידות של הסוברבן במהלך שנת דגם זו. מנוע: 350 אינץ' מעוקב (5.7 ליטר), V8, 250 כ"ס מחיר בסיסי: 3,767 דולר
1975 Chevrolet C-10 Pickup
הפיק-אפ של שברולט הייתה סדרת הדגמים הנמכרת ביותר בשנת 1975, עם מכירות של כמעט 750,000 כלי רכב. ה-C10 היה זמין עם שני סגנונות שונים של ארגז מטען (Fleetside ו-Stepside), ארבע רמות גימור ושני אורכי בסיס גלגלים. רמת הגימור Scottsdale הייתה רמת הגימור השנייה, כשהיא מוסיפה לרמת הגימור הבסיסית חיפויי דלתות מעץ, תאורת נוחות, שטיחוני גומי בצבע מותאם ומושבים מצופים בוויניל. לקוחות שרצו תוספת של נוחות וסגנון יכלו להזמין את חבילות האבזור Cheyenne או Silverado. המנוע הבסיסי היה מנוע 6 צילינדרים בטור בנפח 250 אינץ' מעוקב (4.1 ליטר). מנוע V8 "Small Block" המפורסם של שברולט, בנפח 350 אינץ' מעוקב (5.7 ליטר), היה המנוע הבא במבחר. בשנת 1975 הציעה שברולט גם את מנוע ה-V8 "Big Block" האימתני, בנפח של 454 אינץ' מעוקב (7.4 ליטר), כאופציה בתוספת מחיר של 340 דולר, שהפכה את ה-C-10 לדעת רבים לרכב בעל התאוצה המהירה ביותר ש-GM ייצרה באותה שנה. בסיס גלגלים: 117.5 אינץ' (298 ס"מ) משקל: 3,649 ליברות (1,655 ק"ג) מנוע: 250 אינץ' מעוקב (4.1 ליטר), 6 צילינדרים בטור עם גל זיזים עילי, 145 כ"ס ב-3,800 סל"ד מחיר בסיסי: 3,609 דולר
1992 Corvette Stingray III
דגם הקונספט Stingray פותח מתוך אתגר עיצובי פנימי. המשימה הייתה לשלב סממני עיצוב קלאסיים של הקורבט עם מאפייני היי-טק מפתיעים, חומרים מודרניים וכמובן, מראה חדש ומרשים. המכונית הגיעה ברמת אבזור גבוהה במיוחד עם מכסה מנוע דמוי צדפה, דלתות בסגנון מספריים, מושבים ארגונומיים, מצלמה אחורית עם ראיית לילה משופרת, והנעה היברידית עתירת ביצועים. בנוסף, בקרות מגע אינטראקטיביות אפשרו לנהג לבצע התאמה אישית של העוצמה והיעילות של המכונית שלו ולשתף אותה עם חברים באמצעות מערכת המצלמות ברכב והחיישנים המתקדמים.
2001 CHEVROLET CHEVELLE SS LS7
שברולט סופריור, סדרה V הוצגה באמצע 1926 ושווקה לחלק הראשון של שנת המכירות של 1927. למכוניות אלה היה ארבעה צילינדרים OHV עם משאבת שמן המופעלת על ידי מצלמות, גנרטור מונע חגורה, תיבת הילוכים ידנית מותקנת על הרצפה, שלושה צירים אחוריים צפים ובלמים אחוריים מכווצים חיצוניים. רודסטר זה היה מצויד במרכב ספידסטר מותאם אישית של חברת מרקורי בודי בלואיוויל, קנטקי וגלגלי דיסק פלדה תפעוליים. סך הייצור של 1926 שברולט הגיע ל- 486,366 יחידות.
2020 CHEVROLET CORVETTE C8 STINGRAY
בליבה של הסטינגריי 2020 שוכן מנוע ה-V8 6.2 ליטר "בלוק קטן" LT2 של שברולט, מנוע ה-V8 האטמוספרי היחיד בפלח השוק שלה. הוא מפיק 495 כוחות סוס (369 קוו"ט) ומומנט מרבי של 470 ליברה-רגל (637 ניוטון-מטר) כשהוא מצויד במערכת פליטה המיועדת לביצועים – ההספק והמומנט הגבוהים ביותר מבין כל דגמי הקורבט הבסיסיים. הסטינגריי 2020 נהנית מפלטפורמת הרכב הדיגיטלית החדשה של GM, ארכיטקטורה אלקטרונית חדשה לגמרי המאפשרת אימוץ של טכנולוגיות הדור הבא של החברה. הארכיטקטורה ממזערת את החיווט ומאפשרת העברת אותות מהירה יותר בין מערכות הרכב השונות ומסכים ברזולוציה גבוהה יותר. הפלטפורמה מאפשרת שיפורים מתמשכים ברכב באמצעות עדכונים אלחוטיים ואמצעי אבטחת סייבר משופרים. העיצוב החיצוני של הסטינגריי 2020 מצטיין בביטוי עתידני ונועז עם פרופורציות אקזוטיות של מכונית בעלת מנוע מרכזי, אך עדיין שומר על זהות קורבט מובהקת. המכונית היא רזה ושרירית, עם צורה אתלטית מפוסלת המשדרת תחושה של תנועה ועצמה מכל זווית. רמת ייצור והרכבה של מכונית-על, חומרים מובחרים ותשומת לב לפרטים היו חלק חיוני מהתכנון של כל אחד מהרכיבים של הסטינגריי. המיקום החדש של המנוע הופך להיות המוקד האמיתי של עיצוב המכונית. זה הלב של הקורבט מהדור הבא, והוא ממוקם כמו תכשיט בחלון ראווה, שניתן לצפייה מבעד לחלון הגדול בדלת האחורית דרך מכסה תא המנוע. תשומת הלב הייחודית לפרטים הביאה לאופטימיזציה של מראה הרכב: כל חוט, צינור, בורג ומחבר, בדומה לאלו שניתן למצוא באופנועי מסלול וכביש מודרניים.