דברו איתנו
התחברות
magnifying glass
תוצאות עבור:
לכל התוצאות
הנבחרת של שברולט

אני מסכים/מה לקבל הטבות, מידע שיווקי ודברי פרסומת
success icon
תודה, נהיה איתך בקשר ממש בקרוב
יש להזין את כל השדות
העלנו אתר חדש ומתקדם. האתר נמצא בתקופת הרצה ייתכנו אי דיוקים, ליקויים ותקלות. אנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית. במידה שמצאתם ליקויים או טעות באתר – נשמח להערותיכם בצ'ט באתר
כלכליסט 29.05.2023

שברולט טראקס: לא מוגזם, תכליתי - ומגיע לישראל בזמן הנכון

הטראקס נראה כמו רכב שטח אך מתחרה במשפחתיות בריווח ובאבזור. הוא לא מנסה להיות הרכב הכי מעודן, אלא זה שנותן את התמורה הטובה ביותר לשקל - ואת זה הוא עושה בצורה מיטבית

טראקס הוא רכב שאינו מתבייש לפנות ללקוחות מאוד ספציפיים: משפחות צעירות שצריכות מקום, שיודעות היטב שהן לא רוכשות אמנם את הרכב הכי מאובזר או הכי מעודן, אבל צריכות תמורה לשקל הכי מהר שאפשר. ואת זה טראקס עושה היטב. קודם כל, טראקס נאה. יש לו את מה שצריך כדי לגרום לעוברים ושבים להבחין בו, הרבה יותר מרוב התוצרת היפנית או הקוריאנית. זה מתחיל בגריל של אראקס, עם הסמל הבולט מקדימה, ממשיך בבתי הגלגלים עם חיפויי הפלסטיק ומסתיים בחלק האחורי. טראקס הוא רכב כביש־שטח יחסית נמוך. הצללית שלו מזכירה מכונית סטיישן הרבה יותר משהיא מזכירה רכב כביש־שטח. טראקס תכליתי אבל לא משוגע, נאה אבל לא מוגזם.
לכתבה המלאה לחצו כאן